Προσφορά  EVINRUDE  135  E-TEC  High Output

Ποια  Εξωλέμβια  Μηχανή,  είναι  η  πιο  Δυνατή  αλλα  συγχρόνως  Οικονομική  σε  Κατανάλωση,  στην  Κατηγορία  των  130-140 Hp...;

Αν  το  Σκάφος  σας  έχει  Μέγιστη  Ισχύ  τους  140 Hp,  ίσως  επειδή  το  Βάρος  των  4χρονων  150αριων  θα  το  επιβάρυναν  πολύ  στην  Πρύμνη,  αλλά  θέλετε  κάτι  Δυνατό  και  συγχρόνως  Οικονομικό  σε  Κατανάλωση,  η  EVINRUDE  135  E-TEC  High  Output  είναι  η  καλύτερη  Επιλογή...

Γιατί  το  λέμε  αυτό...;

Για  τους  παρακάτω  Λόγους...:

  • Έχει  παρόμοιο  Βάρος  με  τις  4χρονες  130 Hp  &  140 Hp.

Η  YAMAHA  F130  είναι  177-178 κιλά  (174 κιλά με Προπέλα + 3.5 κιλά Λάδια),  και  η  SUZUKI  DF140  είναι  188-189 κιλά  (179 κιλά + Προπέλα + Λάδια = 188-189 κιλά).  Η  EVINRUDE  E-TEC  135  High Output  είναι  190 κιλά  με  την  Ανοξείδωτη  Προπέλα  της  (Λάδια  δεν  παίρνει).

  • Έχει  Ασύγκριτα  περισσότερη  Ροπή,  κυρίως  στις  χαμηλές  Στροφές  που  χρειάζεται  για  άμεσο  Πλανάρισμα,  ειδικά  όταν  είναι  το  Σκάφος  φορτωμένο  ή  έχει  Καιρό  ή  ακόμα  χειρότερα  όταν  ισχύουν  και  τα  δύο.

Οι  Λόγοι  είναι  οι  εξής...:

Καταρχήν,  η  EVINRUDE  είναι  μεν  2χρονη  αλλά  Νέας  Τεχνολογίας  Άμεσου  Ψεκασμού  D.F.I.,  όταν  οι  YAMAHA  &  SUZUKI  είναι  Συμβατικής  Τεχνολογίας  Έμμεσου  Ψεκασμού  E.F.I..

Επίσης,  η  EVINRUDE  είναι  V-6,  όταν  οι  YAMAHA  &  SUZUKI  είναι  4κύλινδρες.

Ακόμα,  η  EVINRUDE  έχει  2592 cc,  όταν  η  F130  είναι  1832 cc  ( + 41 %)  και  η  DF140  2044 cc  ( + 27 %).

  • Η  πραγματική  της  Ισχύ  είναι  μεγαλύτερη  από  την  Ονομαστική  της  (150 + Hp)  επειδή  είναι  Μηχανή  Υψηλών  Επιδόσεων  (High Output).
  • Παίρνει  Προπέλες  μεγάλης  Διαμέτρου  από  την  μεγάλη  Κατηγορία,  κάτι  που  βοηθάει  να  πλανάρει  το  Σκάφος  σε  πιο  λίγες  Στροφές  και  να  έχει  καλύτερες  Ταχύτητες  Ταξιδιού,  άρα  περισσότερη  Οικονομία.

Για  να  το  καταλάβουμε  καλύτερα,  η  EVINRUDE  πλανάρει  στις  2500 rpm  κι  ίσως  και  χαμηλότερα,  όταν  η  F130  &  DF140  θέλουν  τουλάχιστον  3000 rpm  για  να  πλανάρουν.  Επίσης,  η  Ταχύτητα  που  θα  βγάλει  η  EVINRUDE  στις  3500 rpm,  οι  F130  &  DF140  θα  χρειαστεί  να  φτάσουν  σχεδόν  στις  4500 rpm  για  να  την  βγάλουν.  Άρα,  καταλαβαίνετε  πώς  βγαίνει  και  πιο  Οικονομική  η  EVINRUDE.

Επίσης,  το  ότι  παίρνει  Προπέλες  από  την  μεγάλη  Κατηγορία,  της  δίνει  την  Δυνατότητα  να  έχει  πολύ  περισσότερες  Επιλογές  Προπελών  έναντι  των  4-5  τύπων  που  έχει  η  μικρότερη  Κατηγορία.

  • Χρειάζεται  ελάχιστη  &  σπάνια  Συντήρηση,  κάθε  3 χρόνια  ή  300 ώρες  Λειτουργίας,  όταν  οι  4χρονες  θέλουνε  1ο  Service  στις  πρώτες  20 ώρες  και  κάθε  100 ώρες  ή  Ετησίως.  Δηλαδή,  στο  4ο  Service  της  4χρονης,  θα  κάνεις  το  1ο  Service  της  E-TEC,  και  το  Κόστος  του  θα  είναι  όσο  το  4ο  Service  της  4χρονης  μόνο  του.

Και  όσον  αφορά  την  Ατάκα  των  4χρονων  ότι  "...καίει  και  Λάδι...",  Ναι,  μπορεί  να  καίει  και  Λάδι  αλλά  τόσο  λίγο  που  πολύ  δύσκολα  θα  φτάσει  την  Αξία  του  Ετήσιου  Service  της  αντίστοιχης  4χρονης.

  • Έχει  καλύτερο  Εξοπλισμό,  επειδή  εκτός  από  τo  Πολυόργανo  ICon,  έχει  και  Standard  Ανοξείδωτη  Προπέλα.
  • Για  αυτούς  που  τους  αρέσει  και  το  Κυνήγι  της  Τελικής,  η  Long  έρχεται  Standard  και  με  Nose  Cone  Πόδι.
  • Και  μην  περάσετε  αδιάφορα  το  Γεγονός  ότι  οι  V-6  E-TEC  των  60°  είναι  στην  Αγορά  από  το  τέλος  του  2005,  δηλαδή  πάνω  από  14 χρόνια,  και  έχουν  φτάσει  στο  καλύτερο  Επίπεδο  που  υπάρχει.

 

 

 

 Τεχνικά  Χαρακτηριστικά  EVINRUDE  135  High  Output 

 

Παρόλαυτα,  εγώ  όπως  και  οι  περισσότεροι  Έμποροι,  θα  σας  προτείνω  να  ΜΗΝ  την  αγοράσετε,  επειδή  απλά  δεν  μας  συμφέρει... Με  Service  κάθε  3  χρόνια  και  Πώληση  δύο  ή  τριών  4λιτρων  Λάδι  το  χρόνο,  θα  τα  κλείσουμε  τα  Μαγαζιά  μας...

Γι' αυτό,  αγοράστε  4χρονες...  Για  το  Καλό  όλων  μας...

 

Αναζήτηση στο site

© 2014 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Υλοποιήθηκε από Webnode